pátek 13. prosince 2013

Nemocná, pátek 13. & poslední týden

No, tak jsem se rozhodla psát i nějaké ty Morning posty. Budu je střídat s DR /day review/. No tak jdeme na to!


Né, asi jsem nemocná. No bolí mě hlava a v krku a pořád smrkám. Jsem mrtvá je 5:42 a já musím jít za chvíli do školy na sedm, mám volejbal.
V autobuse se musím učit angličtinu :D jinak z ničeho nepíšem, jupiii konečně dneska bude vyhodnocení slohovek z češtiny a včera jsme psali z matiky /mám za jedna/


Je pátek 13. bože bože bože, já prostě miluju horory, duchy , everthing :3 .. S kamarádkami jdeme asi kolem páté /už se stmívá/ na hřbitov a něco podniknem. Strašně bych chtěla desku Ouija, woooha a příští týden už je poslední 'školní týden' před Vánocema! a to ten můj týden je ještě tak luxusně naplánovaný :3 


Pondělí - Jelikož všichni tělocvikáři /jsou i matikáři=většina/ odjeli s osmákama a deváťákama do hor, budeme mít supla na trénink a na matku :3 ale píšeme občanku, což je v poho, literární pojmy:( a zeměpis /musím dostat za 1/ takže v pondělí budu extra SURVIVER!
Úterý - Nic by jsme psát neměli a potom máme ten supl, vrací se ve středu. Žůůžo
Středa - Jůpíí, se neučím a jdu hrát za školu volejbal :3
Čtvrtek - Píšeme jen malou písemku z fyziky a potom máme další nějakou přednášku.
Pátek - No tak to už si předáme dárky a jdeme domů :3 Nejlepší na tom je, že máme vylosované komu dávat a musíme mu dát věc na začáteční písmeno příjmení /minulý rok to bylo písmeno od křestního/


moje vorba:D

11 days
Just breathe, just breathe.
Za 11 dní už jsou Vánoce :3 a potom zase čekat celý rok.
 No, stejně jako každý rok, ještě musím napsat update u mého wishlistu. /zapomněla jsem hodně věcí-.- například myšku k mému notebooku a válenky, no stejně si do Vánoc ještě něco vymyslím :D/
No, ale jako jen 11 dní .. to je hodně málo. 


Asi jsem blázen, ale příští pátek je školní Vánoční "besídka" /jak říkají všichni dospělí, já to nesnáším -.-/
no a já už mám asi dva týdny vymyšlený krásný outfit, no, ale ještě nemám to triko, které k tomu chcu, oops, v nejhorším ho nahradím jiným :'( ale chci tam to .. bože, mám na to týden, abych  si zajela do Ostravy koupit si to triko. Snad to stihnu.

No tenhle první MP není moc dlouhý, tak snad nevadí, mnoo :D xoxo


4 komentáře:

  1. Malej dotaz, proč tvůj blog je jak blog Teri Blitzen :D Trochu víc originalnosti by neuškodilo :) Neber to jako hejt, jinak máš pěkný články:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, inspirovala jsem se jí :) .. design mého blogu budu měnit, ale teď nemám moc čas a když se do toho pustím, chce to trochu víc času :) ale budu ho měnit .. jinak děkuju :)

      Vymazat