sobota 11. ledna 2014

Novoroční předsevzetí

Poprvé v životě jsem se rozhodla dát si své novoroční předsevzetí. Vypíšu vám se věci, které chci do budoucna splnit a taky změnit :x Tak jdeme na to!


Asi jako první věc tu je víc pít!
sice jsem ještě nikdy neskončila na kapačkách, ale bolesti hlavy, závratě mi taky nedělají dobře.

Jíst víc zdravě a hubnout
osobně si myslím, že víc cvičit nepotřebuju, hlavní je ta zdravá strava. Neříkám, že nikdy nestím něco sladkého, ale budu se mírnit a přidám víc zdravého.

Ohledně youtube
musím překonat překážky jako školu a haters. Upřímně jsem byla asi hodně blbá, že to půjde zatajit před spolužáky.

Když už jsme u té školy
nesmím být u notebooku do noci a potom vstávat v pět, abych se naučila věci do školy.

Šetřit peníze.
Neříkám, že je šetřit neumím, ale v létě pojedu do Páříže a Anglie, kde hodlám nakoupit hodně hodně věcí. Samozřejmě toto předsevzetí neznamená, že si musím dát totál stopku od nakupování!

Tohle by bylo asi celé moje předsevzetí, já moc doufám, že se mi povede splnit!!
xoxo

3 komentáře:

  1. Nemyslím si, že bys to musela tajit před spolužáky(to že natáčíš videa na YT) protože ty co jsem zatím viděla jsou mnohem lepší než videa některých youtuberek, které natáčí videa už dlouho:) kdyby se Ti smáli tak je to jen kvůli tomu že jsou tupci a závidí Ti, že na to máš odvahu. Jen můj názor. Jinak krásný blog. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslim ze se nemas za co stydet.. PanAdam

    OdpovědětVymazat