sobota 15. listopadu 2014

My youtube & blog story

Nejčastější otázka Proč, jak, kdo tě insipiroval a kvůli komu jsi začala s youtube či blogem ? Většina youtuberů odpoví "ostatní youtubeři, blogeři" včetně mě. Jenže už nechci odpovídat jako každý jiný. Proto vám o tom řeknu menší příběh, který se k tomu vztahuje.



Na začátku léta 2013 jsem netušila kdo jsou youtubeři. Myslela jsem, že na youtube je spíše hudba a nějaké filmy či seriály.

 Jednou jsme se sestřenicí objevily dva totálně cute dvojčata, Finn & Jack Harries. Zamilovaly jsme si je, zkoukly všechny jejich videa a tím to haslo. V té době jsme taky měly rády One Direction a tak jsme si vždy navzájem posílali všechny novinky a tak podobně. Jednou mi sestřenice poslala video a řekla, že tam dvě holky v určité části zpívají Best Song Ever. Byla to Teri a Maky ve videu 15 weird facts about us. Úplně jsem se divila, jako co to dělají? Proč to mají na youtube? Co to znamená? 

Byl večer, tudíž jsem měla čas a asi do 3 do rána jsem zkoukla všechny Teriiny videa, přečetla si její anglický a český blog a rozhodla jít do toho taky. Jelikož jsem si youtube nebyla jistá a blog mě v tu dobu lákal více, založila jsem si přes noc blog. Taky někdy v tu dobu vyšel Popcorn nebo Bravo s rozhovorem holek z A Cup Of Style. To mě taky nakoplo.

Někde ve videu jsem zmiňovala, že jsem vždycky měla blogy, které mi nevydrželi, ale najednou jsem pocítila, že s tímhle blogem by to vyjít mohlo. Vždycky jsem si vytvářela blogy na různých podivných stránkách a nikdy neuměla změnit styl, šablonu, písmo atd.. Sice mi to na blogspotu taky nějakou dobu trvalo, ale přes tu noc jsem to zvládla. Ten den jsem stihla napsat rovnou 4 články, které by tady ještě měli být. Blog se jmenoval Fashion in the Wonderland. Ten název se mi pořád líbí, ale Jull o'Brien mi příjde více profesionálnější. I když můj blog není profesionální, lol. 

Strašnou radost mi udělaly holky z A Cup Of Style, když mi odepsaly a pochválili blog♥ 


V tu dobu jsem měla strašně super design, jenže si ho jen matně pamatuju. Každopádně byly po bocích obrázky z Tumblru. Kdyby jste někdo z nějakého nepodstatného důvodu měli screen, určitě pošlete !:)

Později, asi kolem této doby, akorát před rokem, jsem natočila první video. Nelíbilo se mi, nemělo dobrou kvalitu tak jsem ho po nějaké době smazala. Řekla jsem si, že začnu v létě 2014, budu mít více času atd. Samozřejmě jsem to nevydržela a začala natáčet na začátku roku 2014. S prvními videimí jsem taky nebyla dvakrát spokojena, ale dařilo se mi. Měla jsem za den kolem 50 odběratel. Pamatuju si jak jsem strašně řešila to, že kamarádka vidí, že mám 100 a já u sebe viděla 155. Byla jsem z toho na nervy. Ach to zpomalené youtube, heh.

A takhle jsem začala na youtube.

Tohle by byl po delší době příspěvek. Budu se teď snažit být aktivnější. Doufám, že jste z tohoto příspěvku pochopili, že se nemáte čeho bát, zvládla jsem to já a dalších tísíce lidí. Je to jen na vás jestli to zkusíte nebo ne.

xoxo Jull

PS: návrhy na články?:)


6 komentářů:

  1. Fakt super článek:) vím, jak tvůj blog vypadal předtím, nemám teda screen :D :) ale tohle jméno i design se mi líbí víc :)

    www.stylewithdenny.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek:))) Je super pocit, když nějaká blogerka například, co má víc čtenářů na blogu, napíše nějaké hodnocení na blog slečny, která ještě nemá takovou sledovanost.strašně to nakopne:)
    http://bytheem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek, myslím že je dost motivační (i když to nebyl určitě hlavní důvod, proč si ho psala). Taky jsem už měla hodně blogů ale jsem spokojená až s tím, co mám teď. Sice ho zatím skoro nikdo nečte, ale doufám že to tak nezůstane napořád:/^^

    http://destinyhi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. pěkný článek taky jsem měla předtím několik blogu ale nikdy mi nevydrželi

    http://chrriistiine.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám blog od května 2013 a mám 13 pravidelných čtenářů�� Ale jestli budete mít někdo čas, tak ke mě koukněte�� Je mi 19 a milují YouTube a blogy, přemýšlím, že bych začala natáčet, ale bojím se, že už je pozdě a na 19ti letou holku nebude nikdo koukat.
    Smiling-Emily

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásný článek...líbí se mi tvoje psaní...je to tak důvěryhodné, přirozené a je poznat, že jsi to ty :))) můžete mi prosím poslat link na anglický blog teri?
    Děkuji :))

    OdpovědětVymazat