pondělí 24. února 2014

Post about everything

V tuto chvíli bych se chtěla víc zaměřit na blog. No a tak tu je nový příspěvek. Nazvala jsem ho "Post about everything" a to asi proto, že nemá určitý základ o čem bude. Bude tak celkově o tom co se v poslední době stalo.  O všem.


Asi největší rána pro všechny je, co teď převážně poslouchám. The Pretty Reckless.
Už mě štve jak si všichni myslí,
že jsem ta "největšíííí" fan od One Direction , mám je ráda, poslouchám, ale už to není poslední dobou takový ten CRASH jako co jsem začala být directioner.
No tak teď poslouchám něco jiného !
Miluju hudbu tak jako tak a líbí se mi to a doufám, že konečně pochopí to,
že nežádám o One Direction tam a tam. 

Dvě nejnovější písničky♥



aaagrrr je to boží ↑
Měli by prostě pochopit, že se lidi mění a že můžu poslouchat všechno dohromady. Mě to příjde normální.


Gossip Girl teď jedu totálně all day all night ^_^ 
No, ale ten seriál už je dotočenej a já už jsem 5x08, za chvíli už to dokoukám.:( neee já ten seriál milujuuuu - Chuck & Blair
Nate♥♥♥
achhh jo:(
co budu dělat?

že bych konečně koukla už na 2.serii AHS ? ne, na to jsem moc líná. Viděla jsem prví díl a nějak mě to nechytlo, ale chci se na to koukat, protože tam je Evan Peters:OO♥ 
ps: napište názor na 2.serii jestli koukáte:) 

moje spolužačka mu říká "květák" -_- haha really funny

1000 sub ?
wait wat ?
jako
fakt ?
děkujuůůůůůů
nejen to, píšete mi na ask, pod videa, na fb jak se vám moje videa líbí a že jsem hezká♥ 
pod videema moc neodpovídám, protože bych se pořád opakovala "děkuju:)" takže když vám neodepíšu neberte to tak ! 
Takže vám na asku a pod videema už nebudu tolik odpovídat :)
 Každý den mi to udělá radost:')
ps: vím, že to říká každá youtuberka, ale je to pravda.



Books
ještě před rokem bych řekla, že čtení je blbost, ale teď. :3
no, ale taky se mi líbí každou chvíli něco jiného a proto mám rozečtených miliardu knížek. A musím si přečíst Hledání Aljašky a Hvězdy nám nepřáli !!

Rovnátka - so happy !!
Už dávno jsem veděla, že jednou budu mít rovnátka na pevno.
 No kdysi jsem měla takový ty sundávací. A teď jsem byla na další kontrole, je tam nový doktor a řekl, že v březnu půjdem na rentgen woohooooo.. 
Už chci mít rovný zuby ^_^ 



Těším saaa


Taky tu je věc, za kterou jsem smutná a šťastná zároveň.
Naše třídní je těhotná.
Přeju jí to, protože vím, že měli s našim dalším učitelem problém :D
Na sportovní školu jsem přešla v 5.třídě, ale znám ji už od 1.třídy a ona je mladá jako většina našich sportovních učitelů a jelikož je to vždycky napočítané, tak když odejde naše, nezbude na nás "sportovní učitel" .
 Dneska nám řekla, že máme měsíc na to aby jsme si vybrali nového třídního. Ale kromě "sportovních učitelů" tam jsou normální debilní učitelé:(


Chceme jí koupit něco takového jako dárek:3
Božee to je cute♥

Snad tento post nebude číst někdo ze školy, je tu ta věc s naší třídní :D:D
doesnt matter


8 komentářů:

  1. proč kopíruješ teri blitzen dokonce už i popis blogu?.. je to trapný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. promin ale kazdy ma svuj blog v necem originální jull ten blog má fakt krasny a ty kdybys ses nestyděl/a za to jaky mas ty pokud vubec mas tak to nenapises anonymne, tak si vyres sve osobni komplexy a pak neco nekomu komentuj.
      Hezky den
      zuzana

      Vymazat
    2. Napiš mi věc ve který ji kopíruju ?! popis ? :D are u fucking kidding me ? :DDDD promin ale kdybys sledoval/a - nevím kdo jsi protože seš trapnej anonym- zahraniční youtubery možná bys věděla, že to má dalších milion lidí, but doesnt matter;) nejdřív si něco zjisti a potom hetju :* a blog je uplně jinej :'D hodili by se ti brýle. xoxo ps: děkuju Zuzi :))♥

      Vymazat
  2. btw.hezky clanek! taky sme nasi ucitelce koupily obleceka ponozky kdyz odesla na materskou:D

    OdpovědětVymazat
  3. měla jsem mit taky rovnatka, ale řekla jsem už je nechci ale aspoň se mi zuby vyrovnali samy no:D tobě budou určitě slušet a to stou učitelkou, to je roztomilé:-) supeer blog, jsi krásna a máš boží videa:-)

    OdpovědětVymazat