sobota 1. března 2014

Morning & weekend post

Tohle je tedy morning weekend post, nevím jestli se vám čtou tyhle příspěvky lépe když jsou delší nebo kratší. Mně vyhovují delší:) napište mi do komentářů jak to máte vy.

No začla bych asi tím, že už jsem vzhůru O.o ehmm je 8:48.. co   to   je ?
No normálně vstávám kolem 11-1, whatever
No teď jsem ho začala psát. A budu ho psát prostě celý den. Mám to tak, že vždycky mě něco napadne a napíšu to !


Začala jsem číst knížku 'Hvězdy nám nepřály' od Johna Greena, podle mě tuhle knihu každý zná, je hodně známá u youtuberek. U mě stačilo přečíst si pár prvních stran a už jsem se zamilovala. Dnes si chci číst víc, čtu si vždy večer, než jdu spát.


no co dodat, opravdu dobře napsaná kniha. Určitě si budu kupovat i 'Hledání Aljasky' taky od Johna.
Nové video kde je zmíněná tato kniha a další věci - HAUL #1





Temple run
no asi každý zná ty hry na mobily, které mají vždycky svou slavnou chvíli, jako Pou, SubwaySurf, Flappy Bird, .. no a u nás ve třídě teď jede Temple Run 2.
Já to hraju jen když jedu třeba v autobuse nebo se nudím, ale jsem level 8 ! a už mě to štve jak mi nejdou plnit další mise :x  A už tu hru nesnáším, protože mi to nejde ! agahagrh

Spotify - děkuju moc Teri, že tuto aplikaci doporučila ! Je úžasná, je to vlastně na poslouchání hudby, třeba tam zadáte "reading" a vyjde vám tam hudba vyhovující ke čtení. Jde na notebook i mobil. 
Víc v tomto videu od Teri Blitzen  



Dneska mám v plánu uklidit si pokoj, potom jít na oslavu kamarádky a večer dokoukat Gossip Girl, zahrát si konečně The Sims 3 ! a nebo si budu prostě číst.


No stejně si vždycky říkám co udělám a stejně skončím jen u notebooku s Gossip Girl.
Zítra budu točit asi nový video, asi si vážně uklidím pokoj, protože vím, že dneska to určitě neudělám. No dál bych chtěla dodělat pár věcí na blogu.




Chtěla jsem se zeptat jestli vás takovéhle články zajímají, takže mi když tak napište do komentářů. No a jestli vás takové články opravdu zajímají koukněte na tento blog mé kamarádky !:)

ps: Jak už jste si asi všimli, pod každý post dávám tenhle obrázek no a budu se ho snažit dávat opravdu pod každý post, jako takové mé pravidlo. ↓


7 komentářů:

  1. Všechny tvoje posty jsou bozi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jj tohle me bavi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek, opravdu mě baví. Bylo by skvělé kdyby jsi v nich pokračovala. Jinak mockrát děkuji za zmínění v tvém článku!!!:))

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle tvé posty jsou dost dobré no vlastně všechny tvé posty, ale tyhle máš opravdu dobře udělané! Máš super jak videa tak celý blog!!!!:) Dotáhneš to daleko:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle posty jsou super. Hvězdy nám nepřály jsem dostala na Vánoce, už je mám dávno přečtené. Je to dokonalá knížka. Prý to je/bude zfilmované. S kamarádkou bychom na to šly ;)...Mamka mi na moje přání dala na svátek Hledání Aljašky-naprosto dokonalá, stejně dokonalá jak H. nám nepřály!

    OdpovědětVymazat
  6. tyhle posty mě baví, jinak hvězdy nám nepřály, normálně to neznám :O ale četla jsem o té knížce už víckrát a uvidíme, kdy podlehnu i já .. :-) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat