úterý 4. března 2014

March

A už tu je Březen, bože fakt rychle to ubíhá ^^ . Pro mě je březen měsíc, který mi dát vědět, že už začíná Jaro!♥ už to prostě začíná. Po březnu je duben, potom květen a červen a finally konec školy ! Při mém štěstí mi březen rychle uběhne. Mám zubaře ohledně rovnátek (y) , týdenní lyžák a podle mě to bude rychlé. No vždycky si do diáře sepíšu co kdy mám a potom si jen říkám "No takže, přežiju tento týden a potom ten další a další týden lyžák" no a je konec března. Často to tak dělám u všech měsíců, pomáhá mi to je zkrátit.


Na měsíc březen mám rozepsaný tenhle list s věcmi, které musím opravdu udělat !

•natočit video JullersTop #2 - únor
•dodělat pokoj
•chodit pravidelně běhat 
↓↓↓

no moc toho není, ale whatever

Jeden z mích úkolů tu je "chodit pravidelně běhat" no a dneska jsem teda byla. Hodlám chodit skoro každý den. Můžu si tak pročistit hlavu, poslouchat muzika a mít od všech konečně pokoj.




Dneska byl velmi zajímavý den, no začnu začátku.

Psali jsme matiku, jelikož naše učitelka odjela na lyžák, měli jsme a budeme mít supli. No a na supl jsme měli tedy nějakou učitelku, které to bylo celkem jedno, že píšem, takže si každý vytáhl získané odpovědi a všichni jsou spokojeni ^_^ 

Angličtina - to samé, supl - učitelka na lyžáku. No dopadlo to tak, že jsem strávila celou hodinu učením se přírodopisu, který jsme stejně nakonec nepsali. How awesome !


Každé prázdniny

Když nám škola skončila, je ve zvyku být ještě před školou. No a když jsme tam tak seděli, tak tam byl jeden kluk z 5. nebo 6. třídy, trochu ho znám přes jeho bratra. Než vám to tu začnu psát udělám tady takový malý "předpříběh": 

Koukám na hodně seriálů, takže znám strašně moc herců, zpěváků, atd. A jsem prostě člověk, který v každém jiném člověku někoho vidí. Jako fakt, kdyby jste se mnou někdy šli do společnosti uslyšíte jen oznamovací věty tipu 'Ten vypadá jako ten herec, ta vypadá jako ta herečka, ta jí je podobná' atd.. Skoro vždycky to takhle vidím, hodněkrát mám chuť se s něma i vyfotit .

no řekněte mi, že se nepodobají-_-
Vidím podobu všude, ale spíše celebrity+normal people

A ten kluk před školou je strašně podobný Edovi Westwickovi /herec z Gossip Girl - Charles 'Chuck' Bass/
Všichni mi říkají jako co to tu jedu, že mu není vůbec podobný, ale já ho tam prostě vidím. No asi hodinu jsem ho tam fotila a on chtěl jo, takže tu jeho fotku dám, klidně mi napište jestli tam něco vidíte, ale jde spíš o to z jakého úhlu je to foceno a kdyby jste koukali na GG tak si myslím, že by jste tam něco viděli:) z pár fotek je to těžší poznat.


Takže tady je ten kluk z 5.třídy /prosím pochopte, že je v 5. tak nebude úplně jako Ed vypadat, ale něco tam je/



Vážně jsem nevěděla jakou fotku Eda tu sem mám dát, příjde mi, že na těhle fotkách jsou si nejvíce podobní.
No napište mi váš názor a jen tak by the way děkuju, že ses nechal vyfotit, i když tohle ani číst nebudeš, doesnt matter
ps: dnešní post docela dlouhý, jsem na sebe hrdá!^^ 






6 komentářů: