středa 2. dubna 2014

April

 Poslední dobou mě vůbec nenapadají typy na články, tak tu je zase takový chill post, které vás očividně baví.


Dnešní článek bych začala jako minulý článek March a to tak, že vám tu vypíšu "urychlení" měsíce April.

Tento týden je pro mě v pohodě, příští týden pár testů a příští pátek odchází naše třídní, takže bych měla jít už něco koupit :x Potom už je zase půlka dubna - woohoo
4.-11.5.2014 jedu finally do Paříže a Anglie !!!!!!!!!!!!!



Třeba tam potkám nějako celebritu *-*
no dobrý, stejně vím, že při mém štěstí ne.



A hned 12.-13.5. jdu lepit rovnátka ! Jů těším se♥
Taky, kdo sleduje mojí fb stránku a můj youtube, ví ,že bude GIVEAWAY z Anglie a Paříže .! Takže hned jak přijedu půjdu ji natočit !!:)

Kdo také sleduje můj instagram , si mohl všimnout co mi nakreslila moje kamarádka !♥♥♥♥♥♥


Je to postava z American Horror Story : Murder House // season 1

awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome awesome 

to by stačilo .

 Day review 2/4

Moje ráno
Bylo strašné, vstávala jsem v 5, cause jsem měla ráno španělštinu, ale zase je ráno klid, když tam jsem sama *-*

Každodenní rutina     
No škola nic , byla jsem u doktora --- long story --- a teď jsem doma a smutním s Miley :( #RIPfloyd

Škola
Ráno jen španělština a matika a potom divadlo :3

Atletický trénink
Nebyl.

Home
Postel a jídlo♥

Blog
Píšu tady nesmyslný chill posty.

Písnička



Fotka
#RIPfloyd 
#StaystrongMiley

Kdo neví, nebo prostě nesleduje twitter, tak dneska umřel pejsem od Miley. Podle mě ho většina z Vás zná, i když se o Miley třeba moc nezajímáte. 

rest in peace


x o x o

3 komentáře:

  1. chudák Miley :'(
    http://jijinka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Juli ty jsi z Opavy!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????????????? Já taky!!! A mooc bych tě chtěla oznát!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat