čtvrtek 17. dubna 2014

blogers, vlogers & haters

     V dnešní době je hodně těžké se proslavit blogem, lépe řečeno, svůj blog. Každá druhá holčina má svůj blog. Proto se také stává, že hodně blogerek přestává psát, protože nemají čtenáře.
Podle mě si má každý psát pro sebe, ale také je někdy pro někoho důležitější s někým spolupracovat.



     Většina blogerek přešla později i na youtube a blog se stal vedlejším /ne u všech/ , třeba já jsem toho příkladem. Upřímně, na youtube máte větší šanci prorazit. Je to sledovanější síť a celkově je to příjemnější. Proto se často z blogerek stávají i vlogerky.


     Najdou se i holčiny, které začaly s youtube a později si založily blog. Ale hodně velkým problémem se stává "Jak s tím začít" . Podle mě začít s youtube není zase tak velká deal, až potom to bere hodně času. Taková mini "rada" či co , je ta, že si vemte foťák či kameru , postavte si z knih stativ nebo použíte stativ, nahrajte video vystihující váš kanál, upravte ho a hodtě na YOUTUBE, its not so big deal, so keep calm. Hateři jsou a budou , ale bez nich se neposunete dál, znám youtuberku, která nemá žádné hatery a vůbec se neposouvá dál. Nebudu tady psát kdo to je. 


    Závěr tohoto článku je to , že začít s youtube není vůbec velká věc, ale potom je to náročnější. Spíš jde o to věřit si a já doufám, že jsem tímto článkem někoho aspoň trochu inspirovala, protože znám pár lidí, kteří se tohoto bojí, ale já jsem si na začátku říkala "Až budu 'popular' pošlu vás všechny doprdele" /ano, jsem velmi ambiciózní/ a ani to nemusím nikomu říkat, protože mám štěstí v tom, že mě nehejtu nebo si ze mě srandu nedělají. To byla teda dlouhá věta :D 

Nevím jestli to někdo z vás přečetl, protože to byl delší post napsaný souvisle. 
  

7 komentářů:

  1. Taky jsem přemýšlela o tom, že začnu točit na Youtube, jen inspirace trochu pokulhává:/:D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek, celkem mě odhodlal konečně začít točit, nebo to alespoň vyzkoušet.:)

    xoxo elissa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkus to !:) ♥♥♥ tvůj blog je úžasný, budeš úžasná i na yt :)

      Vymazat
    2. ty jsi taky úžasná a děkujuu♥ :)

      Vymazat
  3. Ahoj Jull, já jsem dřív točila na YouTube, bohužel se mi spolužáci smáli, tak jsem přestala a založila blog, bohužel, tomu se už nevěnuji tolik jako YouTube, prostě točení videí mě bavilo víc. Přemýšlely jsme s kámoškama, že by jsme si založily YouTube kanál, aby jsme v tom každá nebyla sama, ale ještě jsme se k tomu nedokopaly. Shodly jsme se, že si doma někdy točíme videa, ale na YouTube je nedáváme... a jinak, moc pěkný článek! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento článek mě tedy hodně inspiroval, nepřestávej s blogováním :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pání,skvěléj článek.Naprosto s tebou souhlasím! Taky mě lákal YouTube ale bála jsem se,že se mi budou smát lidi ze školy.Tak se raději držím blogování,které mě neskutečně baví :))

    http://gilraen-camellie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat