neděle 20. dubna 2014

It's gonna be hard.

 Nevěděla jsem jak to nazvat , tak jsem to nazvala jako It's gonna be hard, ale představuje to něco jako novoroční předsevzetí. Většina lidí novoroční předsevzetí nesplní, popřípadě pár dnů. Já jsem se rozhodla ho nějakou dobu vydržet a celkově vlastně i musím nebo to pro mě nedopadne dobře.



Asi před 3 měsíci jsme zjistili , že mám hodně silnou skoliózu /křivou páteř/. Je to dělené na stupně;
do 20° - jen rehabilitace
20° až 40°- korzet
40° a více - operace

Já mám 34° , což je poměrně dost. Kvůli tomu, že ráda sportuju, chodím na sportovní školu, dal mi doktor jen noční korzet a že to budeme hlídat. A řeknu vám, není to zrovna dvakrát pohodlný. Když se to zhorší /čili nebude stačit noční korzet/ dostanu denní.
Musíte ho nosit 23 h. - hodinu máte asi volno, nevím.
No a pro mě je docela strašné už jen si představit , že cca do 16-18 let budu nosit korzet a bude to hrozné.
Samozřejmě jsem ráda za to , že to není až tak vážná věc, jako je na světě plno :)

No a doktorka rehabilitací mi řekla, že když budu poctivě cvičit , za rok můžu mít korzet dole. Takže tu mám důvod cvičit. Sama doktorka říkala, že se to dětem často po měsíci znechutí, ale já si vždycky když jdu cvičit řeknu a představím si, že nebudu moct dělat tolik věcí. Prostě mi to zničí život /vím že to ne, ale když si to řeknu pomáhá mi ta věta víc zabrat/


No a teď k hlavnímu tématu příspěvku !
Na záda mi pomůže pořádně a správně pít - což já moc nedodržuju
 No ale proto si tu vypíšu věci co budu chtít vydržet aspoň tak rok .

Pít hodně !
Jíst víc zdravě, méně nezdravě 
Cvičit - už jen kvůli postavě a kvůli zádům
Udržovat čistotu v pokoji /nejdřív tam ale musí být čisto, hihi/
Řešit v čas školu
Přestat s okusováním rtů :( - nesnáším ten zlozvyk Auu








Nevíte někdo kde sehnat nějakou podobnou láhev ?

Ještě jednou píšu, že to tu možná vypadá jako bych ze sebe dělala největší chudinku, ale není to tak. Vím co horšího na světe existuje.

xoxo Jull

32 komentářů:

  1. hold svet neni tovarna na splnena prani, me nasly zanet dutin takze nemuzu moc cvicit a to sem na sportovní skole:) drzime ti palce at ti to dobre dopadne!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi silná holka a věím že se to spraví. Držím ti palce a myslím na tebe.:)

    xoxo elissa

    OdpovědětVymazat
  3. Kamarádka ho má taky a celodenní a tak vidím jaký to je blbý ,ale ty to zvládeš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám syndrom plochých zad což je že se mi dolní obratle nepohybují a nerozvíjí a díky tomuhle článku si mi řekla jak důležitý je cvičit abych nemusela nést následky,děkuju a zvládneš to! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě zase nedávno řekla doktorka, že mám astma... máš moc pěkné články a tenhle se ti taky moc povedl! :) A neboj se, zvládneš to! Jen nepřestávej cvičit! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Podobný článek jsem psala i já, budu ráda, když se na něj podíváš :) tady je odkaz: http://dontforgettobebeautiful.blogspot.cz/2014/04/sport-cviceni-zdravy-zivotni-styl.html . #staystrong

    OdpovědětVymazat
  7. Držím ti palce ať to dobře dopadne, jinak máš moc pěkný blog :) a super články. Ráda sem chodím, už i tím vzhledem a vším je to lepší a lepší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem na tom stejně, taky mám křivou páteř naštěstí chodím jen na rehabilitaci ale cviky skoro nedělám ikdyž bych ...měla....děkuju ti protože jsem o korzetu nevědela a úplně mě to vytrašilo, tak mě to přimělo začít to dělat NAPLNO.děkuju moc ♥♥ http://adele-seven.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Máš libový články, hrozně ráda cvičim tak vím jaký to je- hrozně často mě bolí kolena, přeju ti ať se ti páteř spraví. :)
    Máš soukromej fb?

    OdpovědětVymazat
  10. můžu se jenom zeptat? v těch dreams má, jakože všechno, co už máš splněný je tam napsaný? takže ty jsi na gymplu? protože ve 13-ti asi fakt na střední nepůjdeš, co? no nic:DDDDD jinak: libovej článeček :DDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v těch dreams je to co jsou mé sny víš, mám tam i napsané "done"

      Vymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. já jsem po ošklivém úrazu a následkem toho mam 18 stupnů a pravá noha se mi stačí do vnitř:/ a chtej mi taky nasadit korzet ale díky tvému článku sem se rozhodla cvičit podctivěji a častěji děkuju .Držím palce ty to zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jull aj ja mám skoliozu a musím doma cvičievať a važne neni to prijemne ja ju mám 2 roky .. a zlepšuje sa to :-))

    OdpovědětVymazat
  14. Taky nosím korzet , ale celo denní , radši to nosit , než na to kašlat. I kdyby ti to dali celo denně , bud ráda. Já to mám skoro rok . Držím ti palce :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, já nosím korzet už 5 rokem (je mi 16). V 6, 7 a 8 třídě jsme v něm byla zavřená all day all night, nosila jsme ho do školy a po škole, chodila na rehabilitace, etc. Původně jsme měla jít na operaci( měla jsem operační hodnoty). Teď mám doma 2 korzety ( 1 noční a 2 denní) a řeknu ti, že to neni vůbec jednoduché.. a taky si myslím, že ty jsi na tom ještě dobře;)

    OdpovědětVymazat
  16. Jámám zase něco s kolenníma klobama, musím na nich nosit takové pásky a když si chci trochu zaběhat, kleknout si nebo dělat něco náročnějšího, musím si vzít ortézu na kolena... Máme to v rodině a je to fakt moc otravný - v tělocviku musím mít tu ortézu anebo někdy mě to bolítak, že ani nedojdu do školy...

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám taky skoliózu. A o velkých prázdninách jsem byla na operaci. Držím ti palce, aby se ti to zpravilo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj..mám taky skoliozu a hrozí mi operace mohla by si mi něco o ní naspat..hrozně se bojím...
      Máš fb ?

      Vymazat
  18. Mám taky skoliózu.
    Cvičení mě moc nebaví, ale je to nutný :/
    Držím ti palce, aby jsi se brzo korzetu zbavila :)
    Jinak taky musím začít dělat to co ty, koušu si rty a pak mám zakrvácenou pusu a se školou to samí :D

    OdpovědětVymazat
  19. Přítel měl/má skoliózu a měl dokonce i denní korzet. A to delé než rok první tak tři roky denní a pak rok a něco na noc a te´d už ho neností teda, ale zvládnout se to dá;)

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám 33°spodní křivku a 30°dolní křivku. Nosím korzet na den i noc. Na noc je to v pohodě ale přez den je to strašný. A ještě k tomu hraju badminton tak si ho na něj sundávám. Buď ráda že ho nemáš :C

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám 33°spodní křivku a 30°dolní křivku. Nosím korzet na den i noc. Na noc je to v pohodě ale přez den je to strašný. A ještě k tomu hraju badminton tak si ho na něj sundávám. Buď ráda že ho nemáš :C

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám 33°spodní křivku a 30°dolní křivku. Nosím korzet na den i noc. Na noc je to v pohodě ale přez den je to strašný. A ještě k tomu hraju badminton tak si ho na něj sundávám. Buď ráda že ho nemáš :C

    OdpovědětVymazat
  23. Já mám také celkem hodně křivá záda a také mám moc ráda tebe a proto jsem se rozhodla tyto dvě věci spojit.Tím spojením mám namysli to že budu dodržovat tvá předcevzetí plus ještě nějaká má ale to už není k věci.Jinak jsi skvělá jak youtuberka tak blogerka a děkuju že jsi mi pomohla s tím něco dělat a konečně začít cvičit.Jsi prostě nejlepší!!!

    OdpovědětVymazat