pondělí 2. června 2014

just one month BITCHES !

Řeknete si "woooho poslední měsíc" ale taky nastává část školy, kdy se uzavírají známky, píšou se rozhodující testy a podobně. Je to stresující měsíc, ale potom freedom !
Taky už mám jen 3 týdny na cvičení a upřímně se nesnáším. Dobře teď opravdu cvičím, ale strašně se bojím, že to nestačí. No uvidíme. 


Poslední 2 týdny jsem se vykašlala na youtube a teď toho lituju, no teď už budu zase aktivní :) O prázdninách chci dělat i kvalitnější videa a víc článků na blog.


Rovnátka jsou celkem nice, zuby se už trochu rovnají. No za chvilku to budu mít rovný a potom jen aby se to nerozjelo. 

Kamarádka objevila new seriál, ale o tom víc v novém videu, které budu teprve točit. Taky chci aby jste mi dali nápady na videa. Chci udělat outfity, nový room tour a taky mě napadlo mít něco jako PO box. Chtěli byste ? /PO box - místo kde mi můžete posílat dopisy/


Asi před rokem jsem si začala roztahovat ucho, ale potom mi to mamka zakázala. Byla chyba jí to vůbec říkat. No, jelikož se mi to pořád líbí a už to nemá každý druhý, zase jsem do toho šla. 

Náušnice moc nenosím, takže moje dirky jsou docela zarostlé, takže jsem si do ucha dala nejprve piercing /do pupíku/ aby si to ucho trochu zvyklo. 

Chtěla bych asi mít takovou velikost

to je úplně cute♥

Hodně jsem si o tom hledala na netu, že je to nebezpečné, když se to bude dělat například rychle, proto radší čekám :D za 2-3 dny si dám už roztahovák a potom zase počkám až se to jakoby uzdraví. Potom větší a větší. 

Vím, že to není moc rozdíl, ale takové už bych to nechtěla mít. Líbí se mi to na ostatních, ale ne na mě:D
Určitě to nechci nějaké obrovské, chci jen takový menší tunel.
PROSÍM NEPIŠTE, ŽE SE OPIČÍM PO NICI !!!!! je to normální věc.

Jestli máte někdo dobrou page na tunely, prosím hoďte mi dolů odkaz :)



7 komentářů:

  1. Mohla bys udělat my morning,nebo nightly routine a co je ve tvém mobilu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jull,hezky clanek.Natocis prosim recenzy na EOS balzamy nebo clanek¿Dekuji Emma

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jull stím po boxem určitě jo a roztahovák jeto na tobě

    OdpovědětVymazat
  4. Podle mě se po Nici neopičíš, nevim jestli by to na tobě sedělo, ale jestli chceš tak to zkus :))

    OdpovědětVymazat
  5. můžu se zeptat jake pismo požíváš?
    -Díky

    OdpovědětVymazat