pondělí 21. července 2014

Freedom

  
Freedom = Running

      Po hodně dlouhý době jsem se rozhodla začít pravidelně běhat. Jelikož jsou prázdniny tak mám na všechno víc času. Když netočím nebo nejsem s kamarády, tak jsem se rozhodla, že budu běhat. Mám takový určený místo kam doběhnu a potom zase zpět. /viz. fotky/ Je to asi 2 km běhu, což mi vyhovuje. Na svém "kopečku" kde  vždycky dobíhám, si sednu a přemýšlím o všem možném. Po té se vydávám chůzi zpět domů, dál přemýšlím a poslouchám písničky. Jelikož je to betonová cesta, která je obklopena polem, moc lidí tam není, občas potkám jen jiné běžce. No vždycky si tam začnu zpívat na hlas, prostě jsem tam sama a můžu si dělat co chci ! Je to nádherný mít místo kde můžete vždycky utéct a pročistit si hlavu.
   
       Běhání je pro mě útěk ze stresu co jsem neudělala , co mám udělat , klid od rodičů , prostě od všeho. Když jsem tam doběhla poprvé řekla jsem si "This is freedom", měla jsem sto chutí lehnout si doprostřed té cesty a koukat do nebe. A taky jsem to udělala. Ležela jsem tak asi 5 minut, potom tam někdo běžel, tak jsem radši rychle vstala ať si nemyslí, že jsem sebou šlehla o zem. hihi.
       
       Z 50% běhám abych pořád neseděla na zadku a z druhých 50% běhám kvůli tomu pocitu svobody. Je to úžasný začít si zpívat, lehnout si doprostřed cesty/nejezdí tu auta/ a přemýšlet o čem chcete♥ Na běhání mám pohled takový, že můžu utéct a dělat si co chci a ne že musím makat, bude to fuška, budu spocená apod.








Tenhle post byl takovej o svobodě a tak, nepochopte to prosím tak, že mě doma týrají a že mám strašný život atd.. :D možná to tak totiž částmi vyznívá.

7 komentářů:

  1. dávaš snapchat ?? aj ostatným ludom ?? alebo len tých ktorých poznáš

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný článek. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si už hoodněkrát řekla že budu běhat, ale jsme hrozně líná... ale to snad každý.
    Krásnej článek, ty máš vždycky super články.
    -btw prosím jak se dávají do popisku na snapu ty znaky, smajlíci atd.. nikde to nemůžu najít, stáhla jsem si jednu appku ale vůbec mi ty emotikony nefungovaly:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, KK keyboard - někomu jde někomu ne, jde o tip telefonu :)

      Vymazat
  4. Ahoj Jull, nominovala jsem tě do svého liebster award tagu. Jestli nemáš zájem tak ho nemusíš psát. :--)
    Odkaz na tag:http://freshstartwithelissa.blogspot.cz/2014/08/liebster-award-tag.html
    xoxo elissa

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat