pátek 22. srpna 2014

Twitter

Twitter mám už několik let, nejlepší na něm je, že můžete být každý den ve spojení se skoro všemi celebritami. Na twitter píšu hodně věcí, co se právě stalo, co právě dělám, kdo je nyní má platonická láska etc. Twitter mám ráda už jen proto, že ho nemá moc mých známých a můžu si tam psát co chci. No vlastně i kdyby ho měli tak si tam budu psát co chci , lol. Asi vám došlo, že to píšu i z důvodu abych měla víc followers, ale hlavní důvod je, že chci aby se Twitter v čr víc rozvinul. 

follow me → @JulloBrien 

Co to je Twitter ?

Twitter je snad nejslavnější webová síť. Hlavně u celebrit. Každý má svůj twitter /svou zeď/ kde píše takzvané tweety /něco jako statusy na facebooku/. Podle mě je na twitteru, ale nejlepší, že jste ve spojení se všemi celebritami. Vážně se všemi. Jestli o twitteru dál něco potřebujete vědět, napište mi dolů nebo si to prostě vygooglujte.

Co dál o twitteru říct ? Osobně to mám 100x radši než facebook. 

xoxo

2 komentáře:

  1. Twitter je super :) taky bych ho chtěla v ČR víc rozšířit :)

    www.stylebydennycarringhton.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  2. Twitter je dobrý na statusy, ktoré sa na facebook fakt nehodia, a často ho používam na moje ironické poznámky ku všetkému možnému, napr. k tomu, ako dokážem všetko pokaziť. A rozšíriť by som ho ani nechcela - aspoň nie medzi známych. Ľudia z mojej školy Twitteru nechápu, a je to len dobre - som radšej, ak si môj profil čítajú skôr neznámi ľudia. :)
    A to, že celebrity tam majú svoje profily, je tiež paráda. :)
    Rowena (feeling-hoppy)

    OdpovědětVymazat