sobota 23. srpna 2014

Recenze: Catrice Camouflage Cream

Už dlouho jsem se chystala udělat recenzi na tento korektor, právě jsem se k němu dokopala, takže tady je !



Je to nejlepší korektor který jsem kdy měla, za příznivou cenu 74 Kč, což je podle mě i na takový korektor málo. Jako každá populární věcička, i tahle si zažila svých 15 minut slávy. Jednu dobu byl tento korektor jeden z nejpopulárnějších na beauty youtube scéně. Teď už to nějak zas přešlo, ale pořad si ho všichni vychvalují. Já teda u tohoto korektoru zůstanu dlouho, dokud se neobjeví nějaký nový super korektor za příznivou cenu. 

Korektor je krémový, jak už vypovídá z názvu. Má celkem 3 odstíny pleti. Já mám 020, což je ten prostřední odstín a vyhovuje mi. Používám na kruhy pod očima a občas na nedokonalosti.

Já si moc drahou kosmetiku nekupuju, proto mi přijde tento korektor nejlepší. Určitě existuje plno slavnějších a lepších, ale zase mají svoji cenu. Mně bohatě stačí tady tenhle se kterým jsem moc spokojená.




5 komentářů:

  1. Souhlasím, mám ho necelý měsíc a je vážně skvělý. Až na to, že se mi rozbylo balení.. asi jsem ho jednou moc utáhla, tak se mi rozkřuplo to 'sklíčko' a rozlomilo celé to víčko.. :/

    smiling-emily.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je už focené dávno, ale mě se nějak taky povedlo rozbít sklíčko, ale je tam jen taková prasklinka:)

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jull, kupovala jsi ho v Dm nebo v Rossmanovi? V Dm ho nemůžu najít:(
    Dík za odpověď:))

    OdpovědětVymazat