neděle 24. srpna 2014

LIEBSTER AWARD TAG

Byla jsem nominovaná na příspěvek LIEBSTER AWARD. Je to tag a nominovala mě skvélá blogerka Elissa ^^ zde → blog (povinně všichni kouknout a číst! hihi). A taky děkuju za nominaci .. (musím poděkovat, viz. čtěte dál).



Pravidla tohoto tagu jsou:

1. Poděkuj blogerovi který tě nominoval. 
2. Napiš 11 faktů o sobě.
3. Odpověz na 11 otázek o sobě.
4. Nominuj 11 blogerů.

-------------------------------------------------------------------

11 faktů o mně

1. Jsem Julie, ale na všech sociálních sítích vystupuji jako Jull o'Brien
2. o'Brien mám díky mé platonické lásce, Dylan o'Brien (vygooglujte si ho)
3. Mám youtube kanál a blog.
4. Jakmile mi odbijou 18 tiny okamžitě vycestuju.
5. Mým snem je žít v Californii.
6. Jednou bych chtěla mít 10 000 subs a věřím, že to dokážu. Spíš vy♥
7. Miluju zvířata.
8. Nesnáším když někdo pošle snap a stejný dá potom i na my story ( logic?!)
9. Miluju horrory
10. Jsem hodně ambiciózní.
11. Mám vás všechny moc ráda a bez vás bych tenhle post nepsala♥♥♥

-----------------------------------------------------------------

Otázky od Fresh start with Elissa:

1. Význam tvého blogu ? Proč jsi si ho vybrala ?
Beauty, myslím, že k tomu není co dodat.
2. Jak by jsi popsala sebe třemi slovy ?
Ambiciózní, bezcitná (musím to tu rozvést - bezcitná myslím tak, že se na venek často přetvařuju jako bezcitná, ale přitom jsem strašně zranitelná a všechno hodně procituju)
3. Jsou nějaké divné věci co děláš ?
Hodně jako vážně hodně trpím samomluvou, ale baví mě to.
4. O čem jsou nejčastěji tvoje sny ?
O tom co si zrovna "vyberu". Prostě když chci aby se mi o nějaké určité věci zdálo, tak se mi o tom zdá, ne uplně do detailu, ale zdá.
5. Co je tvůj největší strach ?
Budoucnost.
6. Vadí ti samota?
Asi bych nemohla být bez kamarádů, jak to tak někdo bohužel má. Ale samozřejmě být i sama.
7. Kdyby jsi mohla mít jednu kouzelnou schopnost, co by to bylo ?
Na 1000000 procent by to bylo, že bych mohla kdykoliv stopnout celý svět a jenom já bych žila atd.
8. Co tě dokáže nejvíce naštvat ?
Když někdo lže a já to vím.
9. Na čem jsi závislá ?
Na seriálech.
10. Bojíš se smrti ?
Nějak o tom nepřemýšlím. Spíš se bojím, že mě někdo zavraždí.
11. Proč jsi začala s blogem ?
Už od mala jsem měla blogy, nikdy mi to nevydrželo. Byla jsem moc malá abych uměla desing, zapamatovat si heslo. No začala jsem koukat na youtube ale nechtěla jsem hned točit, tak jsem si udělala blog. Tenhle už budu mít v říjnu rok^^ ps: můj nejdelší blog. 

-----------------------------------------------------------------

Otázky pro nominované
Snad nevadí, že nechám otázky stejné, které mi dala Elissa. Jsou podle mě dobré a já nevím co dalšího bych tu dala.


1. Význam tvého blogu ? Proč jsi si ho vybrala ?
2. Jak by jsi popsala sebe třemi slovy ?
3. Jsou nějaké divné věci co děláš ?
4. O čem jsou nejčastěji tvoje sny ?
5. Co je tvůj největší strach ?
6. Vadí ti samota?
7. Kdyby jsi mohla mít jednu kouzelnou schopnost, co by to bylo ?
8. Co tě dokáže nejvíce naštvat ?
9. Na čem jsi závislá ?
10. Bojíš se smrti ?
11. Proč jsi začala s blogem ?

    ---------------------------------------------------------------------------

Koho taguju ? 

Všechny mé čtenáře, kteří mají své blogy. Určitě mi potom pošlete odkaz na facebook page nebo tady do komentářů:)

5 komentářů:

  1. Skvělý článek a zajímavé odpovědi.:) Jinak potěšila jsi mě tou zmínkou o mně na začátku. aww^^ díky moc
    xoxo elissa

    OdpovědětVymazat
  2. tak spravila som tiež tento tag:) http://victoria-idk.blogspot.sk/2014/08/tag-liebster-award.html#more je to celkom na podobný "štýl" ako ten tvoj tag. tak dúfam, že nevadí

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojík,
    moc tě obdivuju a jsem ráda, že jsem TAG mohla udělat! :*
    Tady je odkaz: Pravidla tohoto tagu jsou: dogsfanklub.blog.cz/1410/liebster-award-tag

    OdpovědětVymazat