středa 3. prosince 2014

Another random post about random posts

Vždycky když sedím doma a přemýšlím si říkám , že bych mohla napsat něco na blog. Jenže co? To nikdy nevím a proto raději od tohoto témata odejdu a jdu se koukat na seriál. 
Postupem času mi začalo docházet, ze já většinou nevěděla o čem psát a proto mé posty jsou většinou random. A myslím, ze jsem za to ráda. Příspěvky mi přijdou osobitější, když píšete rovnou. Když píšete to co vás zrovna napadne. Ať už to je jakákoli blbost. Vždycky z toho něco vyjde. Něco nového o vás. A to je to zajímavé.

Přijde mi ze hodně blogerek si spíše příspěvky pečlivě chystají, mají jedno téma a tak celkové to mají profesionální. Jenže mi je 14 a myslím si, ze tenhle blog co vedu, absolutně sedí k mému věku. 
Vypisuji si zde své pocity, vše. 
Ani nevím co je záměrem tohoto článků, snad jen to, ze věci nejsou jen o tom si je nastudovat, ale i o tom do toho přidat kus sebe a věci vždy trochu pozměnit. Možná byl tento článek vážně hodně random a vážně se mohlo stát, ze jednou jsem psala o tom a potom o tom, ale je večer a já se chtěla někam vypsat.

Jelikož jsem tohle všechno ↑ psala asi dva dny zpátky, není pro mě lehké zpátky navázat na toto téma, tudíž tohle by bylo vše :)


2 komentáře:

  1. Zajímavý článek a není na škodu se nad ním zamyslet. Myslím, že Ty píšeš obzvlášť osobitě, a to se mi na Tvém blogu líbí nejvíc. :)
    vickysarah-fashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To je na tvém blogu to nejhezčí. Píšeš to, co si myslíš. To, co tě zrovna napadne a stejně je vždycky článek pěkný. To obdivuju. Já vždycky musím mít téma a proto mé články nejsou tak často. Kdybych já napsala něco random tak by to stálo za nic. Narozdíl od tebe. Takže obdiv!
    http://destinyhi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat