úterý 23. prosince 2014

2014

Post na toto téma dělalo již strašně moc youtuberů a já ho dělám z jednoho důvodu. Letošní rok 2014 byl pro mě nejhorším a zároveň nejlepším rokem mého života. A já si myslím, že by některé z vás tohle mohlo zajímat.

Začneme teda od začátku.


Leden
Začátek roku a já si říkala, jak se mi ve všem začalo dařit. Začínala jsem na youtube, objednali jsme lístky na Miley, měli jsme mít sousedy (bydlel by tam kluk v mém věku , lol) a měl k nám do třídy přijít nový kluk. Já si říkala, jak skvěle ten rok začal a přísahám, že jsem i své mamce řekla tuto větu "Mami tento rok začal tak úžasně, že jsem jistá, že se teď něco pokazí". 
A rázem to bylo. Všechno se pokazilo. No kidding. 
Se sousedy to nevyšlo, s novým spolužákem to je složitý, umřel mi křeček a přišla skolióza. Jediný youtube bylo to pozitivní. Každým dnem jsem se i bála, že se něco pokazí s Miley. I na svůj tumblr jsem něco psala v tu dobu, ale je to rok zpět a jsem líná to najít.
 Leden (+únor) byl každopádně pro mě jeden z nejtěžších měsíců vůbec, jelikož na mě dolehlo to, jak to krásně začalo a jak to dopadlo.


Únor 
V tuhle dobu jsem dostala korzet a bylo to pro mě jedno z nejhorších období, v noci to fakt nešlo, nemohla jsem dýchat, no vy kdo máte korzet určitě začátky znáte. 


Březen
No, čas šel dál, nic moc se nedělo.


Duben
Týjo si normálně zopakuju měsíce v roce. lol.


Květen
Na začátku května jsem teda odjela do Anglie a Paříže, což bylo krásný, ale příjde, že jsem si to nějak neužila, protože jsem se v té době trápila kvůli jedné věci. Takže zase sad. Jo a potom mi nasadili rovnátka !


Červen
10.6.2014 se odehrál nejlepší den mého života. O tomhle se chci rozpovídat v samostatném videu, či článku. Každopádně jsem byla na koncertu Miley Cyrus a byla jsem od ní 5 metrů a psychicky jsem nemohla.


Červenec
Začali prázdniny a já si myslela, že budou fakt super. No ale tomu tak nebylo. Jedna sestra odletěla na 4 měsíce pryč, tak byla docela nuda.

Srpen
V tenhle měsíc jsme letěli za sestrou na Krétu a bylo úžasně, no část pobytu jsem docela pobrečela ale o tom někdy jindy. Ale moc jsem si to užila.


Září
Myslím, že všichni víme, jak začnu u tohoto měsíce. Škola.
No tak začala škola, na kterou jsem se ku podivu docela těšila, protože jsem chtěla vypadnout z domu. 
V záři se taky odehrálo LP turné v Opavě, byla to moje první akce na které jsem byla a moc jsem si to užila♥ byla jsem strašně nervozní, když za mnou přišla první holčina. Byl to krásný pocit. 
Taky jsme se třídou měli nezapomenutelný cyklisťák♥


Říjen
Wooohoo další boží měsíc. 4FANS. No tak to bylo úžasný, poprvé jsem viděla všechny youtubery, beauty a celkově vás. Bylo to úžasné, děkuju, že mi plníte sny. 


Listopad
To už se asi nic zajímavé nestalo.


Prosinec
Měla jsem skvělé narozeniny, teď už jen čekám na zítřek (Vánoce), které se doufám, teda vydaří, heh.


Shrnutí je takové, že tento rok byl pro mě hodně emocionalní, těžký a krásný. Nikdy bych nečekala, že bych mohla mít nejhorší a nejlepší rok dohromady. Mám vás ráda♥


ps: nepsala jsem tu pár dalších osobních problému, protože si nemyslím, že by jste měli vědět úplně vše, snad chápete. Taky ze sebe nedělám chudinku, jen si potřebuju ujasnit jaký rok to byl a zároveň vám dát něco ke čtení z mého života.


6 komentářů:

  1. Taky díky za ten cyklisťák :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek! :)
    Myslela jsem si, že si skoliózu měla už dřív, než v lednu... No tak aspoň jsem zase o něco chytřejší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký článek :) Já skoliózu zatím nemám, jenomže doktorka říká, že k tomu nemám daleko. Chodím proto na rehabilitaci a cvičím cviky na záda. Nejvíce problémová místa jsou pro mě lopatky, jednu mám výš než tu druhou. Když budu ale cvičit, tak by se to mělo spravit. Vůbec se mi do toho ale nechce!!
    www.adele-seven.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký článek a také celý blog :)). A ten korzet nosíš kvůli zádům? Promiň, že se tak ptám, ale já znám korzet jen pro účel, že zeštíhluje a deformuje postavu, tak jestli je tohle nějaký speciální? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano korzet je specialne vyroben na tvoje zada tak aby se narovnala (hlavne aby se nejak nezakroutila)

      Vymazat
    2. Ano, jak řekla Anette, je to zdravotní korzet:)

      Vymazat