čtvrtek 1. ledna 2015

NEW START & NEW CHANCE

I am so excited for new year 2015 !
Nevím jak to berete vy, ale já to beru tak, že všechno staré můžu hodit za hlavu a začít znovu. Nebo v to aspoň doufám. Dneska se vám tu vypíšu o mých novoročních předsevzetí a něco málo o tom jak vás miluju, heh.

Respektive včera (31.12.2014) večer jsem nafotila poslední fotky tohoto roku. Hodím vám tu jen pár, protože jich mám kolem 200 a všechny jsou podobné, ale tyto jsou nejhezčí :D Myslím, že to všichni znáte.











Snad se vám některé fotečky líbí:)

Myslím, že je na čase se dostat k Novoročním předsevzetí.

Já jsem docela ambiciózní a cílevědomá, takže si myslím, že mám na to abych mi většina předsevzetí vydržela aspoň ten měsíc, dva. 
Je to jen o tom jak se na to kouknete:

Buď se na to kouknete tak, že chcete říkat, že jste nějaké měli.
Nebo prostě potřebujete třeba zhubnout.
A nebo v mém případě, se na to koukáte tak, že si chcete něco dokázat a že to zkusíte jeden celý měsíc a potom uvidíte jestli se stala nějaká změna, pokud ano nabudí vás to v tom pokračovat.
Takhle to tedy beru já, teď už k samotnému mému seznamu.

1. Začít cvičit
V poslední době na to kašlu což je špatně a fakt se bojím, že na další kontrole to nedopadne moc dobře. Kontrola je za 2 měsíce, takže když zatnu zuby tak bych to mohla ještě napravit.

2. Přestat tolik jíst
Nepište mi, že jsem hubená, ať neblázním atd. Vím to, uvědomuju si co je anorexie atd. Ale vy nemáte ponětí jak MOC já jím. Fakt hodně. Chtěla bych tudíž zmenšit porce a jíst zdravěji.

3. Chovat se dospěleji, přijímat věci tak jak jsou
S rodiči to v roce 2014 bylo strašné, náš vztah byl fakt otřesný a to chci v tomto roce změnit. Vždy když jsme se pohádali tak jsem se nad sebou zamyslela a uvědomila jsem si, že to je většinou má chyba. 

4. Uklízet si pokoj
Proč mám většinou zaracha ? Ano je to vždycky kvůli toho, že si neuklidím pokoj, nebo neudělám jinou domácí práci. Chci to teda první měsíc udržovat abych zjistila jestli to pomůže.

5. Přestat tolik koukat na Teri
Ano v poslední době je to podle mě zase lepší, ale kdysi jsem Teri hodně kopírovala. Spíše nevědomě. Uvědomila jsem si, že to je tím, že na nic moc koukám,  takže si teď s ní dávám pauzu. Vždy teda zkouknu její nové video a tím končím.

Nic dalšího mě momentálně nenapadá, ale asi to postupně něco budu připisovat.
Za ten měsíc, dva se vám teda ozvu, jak co dopadlo, jak co pomohlo.

Pro tento první příspěvek v roku 2015 tímto ukončím, ale ještě vám chci vzkázat, že vás neskutečně miluju a děkuju vám za to, že tu pro mě vždycky jste♥ 


I love you to the moon & back, Brieners♥

xoxo
Jull



19 komentářů:

  1. Ta fotka s tou kočičkou je úplně úžasná!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší na fotkách :) Moje předsevzetí je: Zhubnout pár přebitečných kil, více se soustředit na školu a naplno přidávat články na blog :-)
    www.adele-seven.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. hustě mám úplně stejné předsevzetí až na to poslední :3

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi nej.. jsi lepší než Teri ( ne že bych jí chtěla nějak heitovat nebo tak :)) ) sleduju tě od 2. videa :)) a věřím zě dokážeš mít 100000 odběratel na yt, protože si to vážně zasloužíš. Nehraješ si na něco co vlastně nejsi a za to tě obdivuju... juj už moc melu jenom se ti chtěla napsat, že držim palce v tom aby jsi svoje předsevzetí vydržela :)) ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Hahah to poslední mě pobavilo! :D
    Jinak supr fotky ^-^

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj :) na te fotce s kamaradkou?sestrou? nevim s kym :D ti to fakt slusi a krasny sou i ty fotky s celenkou
    ja si radeji uz predsevzeti nedavam :D

    OdpovědětVymazat
  7. Máš krásné fotky, na Tvůj youtube kanál jsem narazila dnes a říkala jsem si, že jsi strašně podobná Teri (vizáží), ale že Tvá videa a její jsou odlišná.
    Ta předsevzetí zní zajímavě, přeji Ti, ať se ti aspoň 90% z nich vyplní:)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásny blog, super zoznam :P

    http://my-perfectly-imperfect-life-as-andrea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. ty jsi tak roztomilaa :) a jeste k tomu mas skvely videa :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný fotky :3 taky fotím :) kdo tě fotil? :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc ti to sluší! <3 Zdá se to jenom mně nebo jsi strašně podobná Nině Dobrev? Ale fakt že jo! :D Nechtěla bys spřátelit blog? Nevadí, že nemáš pravidelně články, jenom by to bylo prostě super. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jull máš strašně moc fajn videa a baví mě číst i tvoje blogy. Pro mě si nejlepší česká youtuberka. Jo a abych nezapomněla na předsevzetí, mě baví si trhat nehty, nevím proč ale když mám nějaký dlouhý nehet tak mě láká si ho hned utrhnout. Takže tohle je moje předsevzetí: NETRHAT SI NEHTY!!!!! Měj se moc hezky ♥♡♥

    OdpovědětVymazat